Okuma süresi 2 dakika Marka sadakati tüketicinin bir markaya yönelik olumlu duygu ve düşünceleri sonucunda ortaya çıkan birlik durumu olarak basitçe tanımlanabilir. Bir markaya yönelik sadakate sahip tüketiciler, rakip […]
Okumaya devam etEtiket: marka sadakati
Popüler İçerikler
- Planlı Davranış Teorisi (Theory of Planned Behavior) (4.447)
- Gerekçeli Eylem Teorisi (Theory of Reasoned Action) (3.527)
- Tüketici ve müşteri arasındaki fark (3.177)
- Web 1.0, Web 2.0 ve Web 3.0 nedir? (2.298)
- Küresel pazarlama ve uluslararası pazarlama kavramları arasındaki farklar (2.248)
- Audi Anahtar Reklamı (2.190)
- Marka denkliği nedir? (1.981)
- Teknoloji Kabul Modeli (Technology Acceptance Model) nedir? (1.911)
- Stratejik ortaklıklar nedir? (1.651)
- Pazarlamanın 4C’si (1.532)
- Cola Turka ilk reklamı (1.298)
- Lojistik ve lojistik yönetimi nedir? (1.293)
- Pazarlamanın 4P’si nedir? Pazarlama karması kavramı (1.127)
- Nostalji Tokai çakmak reklamı (1.073)
- Cem Yılmaz Doritos reklamı (1.063)